Co tu dużo mówić .Nie polecam . Do 100000 km wporzo później szrot. Czasmai wiezre w to ze trafiłem na zły model ok , ale kolega jeździ też w trasy takim jak ja tlyko hatchback to sama sytuacja ( choć nie miał tylu napraw co ja ) liczne awarie powyzej 150000 tyś km . Wczesniej jeździłem vectra A 1.8 auto nie do zarżnięcia nigdy nie stanęło przejechałem na niej 460000tyś km teraz żałuje że zmieniłem .
Wrażenia
3,0
Silnik
Ogólnie nieźle zerżnięte z Opla jak za tą kase to przyzwoicie . Podczas zapalania zawsze wymaga dodania gazu podczas rozruchu ( z tego co mówił mechanik ozwiście w Aso to tak musi być) a z tego co wiem to nie jest z byt zdrowe dla silnika .
3,0
Skrzynia biegów
Czasami zacina się jedynka.
4,0
Układ jezdny
Całkiem nieźle ale za nisko i troche za miękko . Przedobrzyli. Wymiana sprężyn x2 Od kiedy jeżdże na oplowskich to już spokój wczesniej wymieniłem na oryginalne daewoo ( co za błąd).
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko ok ale jak siądzie niska osoba to ogląda maske . Mam sedana i moglo by być lepiej z widocznością do tyłu.NIe nadaje się moim zdaniem dla delikatnej kobiety do zatłoczonego miasta wybierającej się z chęcią parkowania w ciasnych uliczkach .
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
No jak się przejedzie z 15 km . to leci ciepłe powietrze ale problem ze szczelnością.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 osbó w daleka podróż świetny samochód ale więcej pasażerów wymaga przesunięcia foteli ponieważ z tyłu brakuje miejsca.
3,0
Wyciszenie
Dla prędkości powyżej 150km /h mocno hałasuje wiatr . Silnik ogólnie całkiem niexle ale wrzucając 4 przy 120km/h to lepepij wtedy wstrzymac sie z rozmową z pasażerem.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo by pisać. Paliwo : gdy na dworze mamy ciepło to na trasie kolo 7.5 gazu w mieście 10 a gdy na dworze mamy biały puszek to trasa 8.2 zas miasto do 12LPG . Nie robie przeglądów już w serwisie bez obrazy ale czasami wydaje mi się ze wiem więcej na temat mojego samochodu niż Ci " mechanicy" . Jeżlei chodzi o ceny napraw to zaczynając od poczatku : wymiana sprężyn wsumie robiona 2 razy kosztowała 750zł ( zaznaczam ze było to przy przebiegu 60000 km ), pózniej uszczelka pod głowicą i regulatory 1100zł ( przy 62000 km ) , Łożysko w kole przednim 180 zł , zacisk chamulcowy przedni robiony 3 razy z nim doszli do tego ze zacisk oczywiście najpierw wymienili pompe na mój koszt co kosztowało mnie 700 zł i okazło sie że to nie to ( z 3 napraw jakie dokonał serwis w sprawie blokującego sie koła to : 2 razy źle zrobiony przez tumanów z daewoo) koszt 1260zł ( więcej zapłaciłem za 3 krotną naprawe niż za nowy zacisk póxniej było awaria LPG zakładanego w Daewoo przy 90000km koszt 300 zł przy 120000 m wymiana diód w alteratorze koszt 550zł , 3 x kompletny tłumik (całość) 850zł , naprawa u lakiernika gnijących drzwi co okazało się wadą fabryczną 350 zł awaria elektromagnesu od bagaznika 180 zł . , Pompa paliwa ( przy jezdżeniu z benzyną w baku an nie z suchym zbiornikiem ) . Kolejną awarią byłą wymiana aparatu zapłonowego po 160000 km koszt 1000 zł . szczerze mówiąc to są usterki które spamiętałem a jest ich napewno więcej .
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi nowy a używany całkiem całkiem .Ogólnie jest nawet ładny wizualnie wszytko jest ok ale mogli się przyłożyć do jakości materiałów .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 75KM 55kW
[l/100km]