Kupilem w salonie i zaraz przerobiłem. Teraz mam 1800 pojemości i 150 koni. Fabryczny zawieszenie za miękkie (przy 150÷200 strasznie buja), trzeba utwardzić. Poza tym doskonały silnik, łatwy do przerabiania (elektronika, szlify, układ wydechowy, itd.). Polecam ten model dla wszyetkich chłopaków o rajdowym zacięciu. Rewelacyjne przyspieszenie (na pasach zostaja nawet takie "rakiety" jak BMW czy Audi), silnik pozwala na dynamiczną jazdę i wbrew pozorom jest dośc elastyczn, wyprzedzanie na piatym biegu na trasie nie stanowi problemu. naprawdę dla mnie pełne 5.oo pkt.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest również doskonała, w końcy za małe pieniądze mamy limuzynkę