Silnik
: Silnik jeden z najepszych do zasilania gazem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Antena elektryczna po tych 10-ciu talach terkocze podczas chowania i wysuwania.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
przy przebiegu mojego auta 330000 (nie pomyłka 330tys. km), z czego ok. 100tys. na LPG to silnik spisuje suie całkiem dobrze. Jeżdżę na półsyntetyku - dolewam około 1 litr na 500-1000km.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Przy naprawach zawieszenia nie potrzeba wymieniać np. całych wahaczy lecz tylko sworznie, co jest dyżym plusem. Cena sworznia około ~30zł., cena końcówki drążka kierowniczego ~25zł.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie z tyłu maja troszkę za mało miejsca na nogi.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG ~11l/~10
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na wyposażenie Nexii GLX, które posiada (klima, elektryczne wszystkie szyby, wsp. kierownicy, air bag) to cena bardzo dobra.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 75KM 55kW
[l/100km]