bardzo drogie części i ich brak. Przy 60Tkm wymieniałem pasek rozrządu. Oryginalny z napisem Daewoo - 157 zł tego samego producenta bez napisu 57 zl. Nikt nie posiada aerometru ani danych na temat płynów chłodzących i hamulcowych więc zmieniają gdy jest 60 Tkm czy trzeba - nikt nie potarfi uzasadnić. Jedyne uzasadnienie - bo tak musi być. Cena 1/2 l oleju syntetycznego do skrzyni biegów 26 zł i trzba go wg zaleceń producenta zmieniać po 20 Tkm, nie bardzo to rozumiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik głosniej pracuje po wymianie uszczelki pod głowicę - myślę, że zamienili dzwignie miejscami. Rzeczoznawca uznał, że jest w normie :(
4,0
Skrzynia biegów
mam zalany olej syntetyczny, czy naprawdę trzeba go zmieniać po 20 Tkm ? Może ktoś podpowie
2,0
Układ jezdny
popękały sprężyny tylne :(
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy tegorocznych mrozach gorzej jak 3, na tylnych siedzieniach wieje przez szparę w kanapie z bagażnika, szyba tylna nie odmraża się do końca
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie zmieniłem zdania, na trasie 1360 km predkość do 165 km/h srednio poniżej 6,5l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągle to samo, czujnik temperatury silnika, czujnik cisnienia oleju, odpowietrznik głowicy (nie do dostania) wczoraj włącznik swiateł cofania do wymiany