Tani samochód, niewiele też można od niego wymagać, wielką zaletą jest bagażnik
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik zaczyna się odzywać jak się go do tego ostro pobudzi, jednak w/g mnie ma on przyjemny dźwięk. W zimie, po odpaleniu potrafi chodzić jak duży fiat:). Nexia dobrze przyspiesza, pod warunkiem że jadą nią 2 osoby, nie więcej bo wtedy z dynamiką jest znacznie gorzej, zwłaszcza jeśli chodzi o wyprzedzanie na dłuugich trasach
4,0
Skrzynia biegów
W sumie precyzyjna, czasem "chrząka" przy wrzucaniu na wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Nie budzi zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Lepiej widać do przodu niż do tyłu ale ogólnie OK
2,0
Ergonomia
Konstrukcja z lat 80 więc co się dziwić, Niewygodne umieszczenie przycisków do zdalnego sterowania pokrywą silnika i bagażnika, oraz korkiem wlewu paliwa. Zapalniczka w złym miejscu, podczas jazdy przeszkadza w korzystaniu z niej drążek zmiany biegów. Jakość wykończenia przy tym - jak w Ładzie...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Układ dobrze grzeje w leci, nienajgorzej chłodzi w zimie :). Żeby leciało ciepluttkie powietrze w mroźny poranek, gdy jedziemy do pracy musimy z 10 minut poczekać
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca OK, pasażerowie z tyłu mają znacznie gorzej
3,0
Wyciszenie
Tak jak napisałem w silniku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie samochód się rzadko psuje, jest mniej więcej ekonomiczny, a więc dobrze
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód, niewiele więc można od niego wymagać....
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najczęściej w zimie, typu nieodbijające klamki, zauważyłem że zaczyna odpadać podsufitka :).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu 8 lat użytkowania raz poszła uszczelka pod głowicą
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 75KM 55kW
[l/100km]