max predkosc na LPG okolo 175km/godz, min zuzycie paliwa okolo 6l /100 km LPG na trasie, od pewnego czasu klopoty z jazda na E-94
Wrażenia
4,0
Silnik
50tys km na LPG, obecnie klopoty na benzinie, prawdopodobnie klopoty z wtryskami, mechanicy z serwisu DEAWOO sie bujaja, probuje "uszlachetniaczy" do paliwa, na LPG ok.
4,0
Skrzynia biegów
dosc duze luzy na drazku zmiany biegow, dodatkowe efekty akustyczne
3,0
Układ jezdny
troche halasow przy pokonywaniu nierownosci jezdni, piszczace na prawoskrecie opony Debica,
Komfort
3,0
Widoczność
martwe strefy na slupkach, niewdoczny tyl i przod przy ciasnym parkowaniu
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zabrudzanie kanalow wentylacyjnych
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod ok, przy trzech osobach z tylu malo miejsca
4,0
Wyciszenie
drgania i halas od przekladni zewnetrznej, po wymianie tylnego tlumika cichrzy, przy otwaciu tylnych szyb glosne tylne kola- turkot
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednia 11,26 LPG/100km + 1.13 E-94/100km jazda Miasto 75%/Teren 25% - wyliczenia dla 48tys km
4,0
Stosunek jakość/cena
bardzo wygodny, ekonomiczny ( LPG) i duzy samochod
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wydmuchana uszczelka w silniku, wymiana czujnika cisnienia oleju (prawie 2 miesiace na zaslepce), cewka impulsatora, zamki drzwi przod lewy (zlamana sprezynka), zamek bagaznika( peknieta obudowa), zlamane lustrko, antena ( uszkodzony lacznik koncowki i ciegla elastycznego), tylny tlumik, rury wydechu, zapiekanie wtryskow??, rozciaganie sprezyn zawieszenia (niski tyl pod duzym obciazeniem)