Jako pojazd dla 2-3 osób, z wsadzonym gazem, klimą, elektryką , ABS, poduszką za te pieniądze jest ok, silnik 1,8 z Vektry i byłoby super.
Wrażenia
4,0
Silnik
wymieniłem pirścienie przy 111000 jak zakładałem LPG
4,0
Skrzynia biegów
czasem zgrzytnie wsteczny
4,0
Układ jezdny
eksploatowany niestety na najgorszej nawierzchni - Wrocław przy 130000 zawieszenie przednie remontowano (pierwszy raz)
Komfort
4,0
Widoczność
przód ok, tył też gdy nikt nie siedzi z tyłu, wysoki kufer zasłania wskazane czujniki cofanie
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
konieczna klima - brak kłopotów w lecie i zimie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pilot ok, tył padaka w porównaniu z puntem to kicha
3,0
Wyciszenie
do 3500 obr/min ok powyżej wskazane ochronniki słuchu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przerobieniu na LPG tańszy w eksploatacji niz bilet MPK. Po mieście (Wrocław) w korkach z włączoną klimą 11,5/100 LPG, warunek nie brać taniej instalacji LPG tylko dobrą z dobrym kompem.
4,0
Stosunek jakość/cena
wyposażenie, koszty eksploatacji na LPG, konfort jazdy w pełni odpowiada cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastiki skrzypią i pękają - orginalne (a tylkotakie są) są drogie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
instalacja el. bardzo wrażliwa na wilgoć (Spryskać przewody i instal wys nap preparatami wypierającymi wodę i ok).
pompam paliwa siada mimo wyłącznika (pozastosowanim terapii udarowej - rusza, Naprawa dostępna bez opuszczania siedzenia kierowcy)
samochód zawsze dojechał do celu bez awarii psuje się tylko pod domem.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 16V 90KM 66kW
[l/100km]