No stress. Poza psychicznym dołem, że to ma znaczek Daewoo, to lepszy niż Ford, który gówno wort.
ZDECYDOWANIE POLECAM TO PIERWSZE.
Wrażenia
5,0
Silnik
Właściwie należy się za 16V i DOHC.
Nie męczy się przy 1500obr/min.
6500 też bez trudu.
4,0
Skrzynia biegów
Mocna 4. Wolałbym, żeby jedynkę dało się wrzucać już przy 20 km/h...
4,0
Układ jezdny
W mojej ocenie "4" głównie za przewidywalność reakcji.
Komfort
5,0
Widoczność
W porównaniu z nowalijkami - raj!!!
4,0
Ergonomia
Choć nie ma tego za wiele, to po japońsku i bez eksperymentów - wszystko na miejscu.
Fotel kieorwcy po 9 latach już troche rozmiękły (ma prawo).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje i już.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O ile z przodu bdb, to z tyłu dla osób tuż powyżej 1,80 jest już trochę ciasno (choć tam kanapa niczego sobie). Ale jeszcze gorsze jest wysiadanie - no ale to w spadku po Kadecie.
O przy czołowym też pozostaje dużo miejsca, bo nie ma poduszek powietrznych, hehe (w NCAP chyba **)
3,0
Wyciszenie
Nie ma się co oszukiwać - zgodnie z oceną. Najgłośniejsze jest zawieszenie. Ale za to nie mdli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez komentarza - żyje bez stresu!!!!
Przykład: przednia szyba z przciemnianym pasem + robocizna ok. 300PLN. (Yaris - sama szyba boczna 570PLN)
Zużycie w normach.
Głównie (95%) jeżdzę po mieście(średnia prędkość to 48km/h) i zużywam równe 8,0. (rekord w lecie 7,4, zima 9-10)
5,0
Stosunek jakość/cena
no comments
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Są jakieś tajmne moce, które rzadko bo rzadko, ale sprawiają, że immobiliser nie poznaje swojego Pana i jego kluczyka w stacyjce. Trzeba go wtedy prosić ze dwa razy. Wtedy odpala.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mi nie stanął na trasie - o! ups! (nie wiem czy to dobrze czy źle?)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 16V 90KM 66kW
[l/100km]