samochod fajny, szkoda tylko ze wykonczenie z tak kiepskich halasujacych materialow, ale za ta cene warto - zawsze mozna wygluszyc i obszyc skora plastiki wewnetrzne ale koszt moze sie okazac wyzszy niz autka :)
Wrażenia
5,0
Silnik
jest to wersja z sprowadzona korei, w papierach okreslona z reszta cielo GTX a nie nexia(prawdopodobnie poozniej te silniki w nubirach byly montowane) i z wyprzedzaniem nie ma wiekszych problemow, po zalozeniu instalacji dalej pracowal stabilnie(instalacja zalozona przy 60tys km) szczesliwie poki co z silnikiem nic sie nie dzieje( od poczatlku olej syntetyczny wlewany)
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie dobrze choc troche nieprecyzyjna, czasem problem ze wstecznym
5,0
Układ jezdny
przy twardym (podkreslmy seryjnym) zawieszeniu bardzo dobrze , choc sworznie juz wymieniane, ale to efekt polskich drog
Komfort
4,0
Widoczność
kiedy sie przywyknie to bez problemow, przynajmniej w wersji hatchback, choc z poczatku wystajace zderzaki moga sie obstukac :)
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem zimno, zima nie paruje, oczywiscie zasluga klimatyzacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super ale przy mocno wychylonych fotelach z tylu na prawde bardzo malo miejsca
3,0
Wyciszenie
niestety slychac go mocno powyzej 120, i te trzeszczace stukajace palstiki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy instalacji gazowej da sie przezyc, w miescie srednio ok 10
4,0
Stosunek jakość/cena
gdyby byl nadal produkowany to chyba bym sie skusil na nowy egzemplarz
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 107KM 79kW
[l/100km]