Silnik
: Silnik po drobnych modyfikacjach około 104 km autko przyśpiesza w pełni zakresów obrotów ,,nie grzeje się poprostu lubi ostre wciery
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: lekkie pęcherze nic wielkiego
5,0
Całokształt
zakupuję już drugie cacko lecz z silnikiem 2,0 16
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest świetny mało pali duża moc radzi sobie z każdym golfem 3 oprucz 2,0 gti150 koni >Silnik nie bierze grama oleju polecam mobil1 5w 50 wkręca się na obroty do 8 tys bez problemu 200 km to też nie problem .
5,0
Skrzynia biegów
doskonale obojętnie jak włąnczysz zawsze jest
4,0
Układ jezdny
wyśmienicie seryjne ogumienie wywalić i założyć 195 /55 r15 idelanie pasuje w koleiny a na zakrętach pewne auto,,jak przyklejone
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze choć słupki czasem przeszkadzają
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super cieplutko w zimę szybko grzeje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobra tyle co w astrze
5,0
Wyciszenie
przy przyśpieszaniu fajnie mruczy silniczek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
400 km na 35 litrów gazu gaz sekwa stag3000
5,0
Stosunek jakość/cena
mało pali nie psuje się tylko jezdzić i jezdzić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rozrusznik nówka 120 zł śmiech na sali inne części kosztują też śmieszne pieniądze guma do tłumika 2,5 zł uszczelka pokrywy zaworów 4 zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nic się nie stało a auta nie oszczędzam ,,polecam założyć lepsze tarcze nie takie za 40 zł lepsze za 100 zł sztuka i hamulce jak brzytwy a nie ludzie głupoty piszą że hamulce do dupy,,nie oszczędza się na życiu ,,tak samo jak nie leje się benzyny z wodą do baku ,,tandety można sobie w polonezie założyć bo nie ma różnicy ,,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 107KM 79kW
[l/100km]