Conajmniej dobrze : wygodny, przestronny, prawie bezproblemowy, dobrze traktowany ( należycie serwisowany i na czas ) zniesie bardzo wiele.
Wrażenia
4,0
Silnik
Merscedes podobno licincja ale na moje oko tylko zmienili dekiel zaworów bo józ pokrywa filtra oleju a niwet cybanty to oryginał. + 20 koni załatwiło by sprawę koreańskiego dekla na niemieckim silniku.
4,0
Skrzynia biegów
Napęd to Borg Warner - robią glownie napędy miedzy innymi do hummera więc nie powinno być żle I JEŚLI PAMIĘTACIE O WYMIANIE LINEK STERUJĄCYCH SKRZYNIĄ TO PEWNIE TAK JEST. Ddsyć słaby jest most napędowy, ale za to dosyć tani więc chyba problem z głowy.
4,0
Układ jezdny
Na asfalcie dobry, w terenie super ( podniesiony 8 cm i na kołach 31x10,5 niby niewiele ale bardzo pomogło )
Komfort
5,0
Widoczność
Małe skośnookie ludziki nic nie popsuły jest naprawdę dobrze.
4,0
Ergonomia
Bez fajerwerkow ale szczęśliwie nie biegam do bagażnika żeby wlączyc tylną wycieraczkę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pomijjac raczej skokowa regulację na automacie jest o.k.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wielki - lubię go za to. A rozkładane tylne fotele to swietna sprawa.
3,0
Wyciszenie
Diesla raczej slychać niż nie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa na bardzo przyzwoitym poziomie. Co do cen przeglądow i napraw nie jest źle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochod nie jest ideałem ale cena w tej grupie aut jest atrakcyjna
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawdę drobiazgi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic takiego od czego przybyloby mi siwych włosów. Jak mam być szczery to na początku balem się serwisu Muska (a raczej braku części w serwisie) ale znalazłem bardzo miłego człowieka który je importuje. W zasadzie wszystko ma od ręki a ceny są super.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 TD 129KM 95kW
[l/100km]