Generalnie Musso benzyna dla mnie auto idealne. Ekonomicznie lepsze od wersji diesel, za to dynamika, o ktorej niejeden diesel nawet nie marzy. Auto duże, pakowne, silne, bezpieczne (rama) może być podstawą na dłuższe wyjazdy za miasto. Niestety ww. uwagi dot. tylko benzyny, diesle są bez porownania gorsze cenowo i jakościowo. Musso diesla zdecydowanie odradzam każdemu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacja, płynnie przyspiesza praktycznie od 1500 obr.
3,0
Skrzynia biegów
Mogłoby być lepiej - skrzynia chodzi tak jakby potrzebowała jakiegoś "uszlachetniacza"
4,0
Układ jezdny
Czuje sie w aucie stałe 4x4, choc nie jest doskonałe i na lodzie potrafi zarzucić.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoko się siedzi, duże lusterka i ... nieco wieksza szyba tylna.
4,0
Ergonomia
Trochę sie trzeba nameczyć żeby znależć wygodną pozycję ale potem jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Półautomatyczna klimatyzacja, automatyczne odraszanie szyby przedniej i inne "cudeńka" pozwalają szybko i sprawnie doprowadzić wnętrze auta do pożądanej temp. Przy większej ilości osób zimą szyby niestety parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń można porównywać chyba tylko z największymi przedstawicielami "gatunku" off-road - LandCruiserem, Patrolem, Pajero. Reszta to mikrusy.
4,0
Wyciszenie
Silnik tylko mruczy, zeby nie te plastiki...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma gaz i pali ok.16 litrow, wiec koszty takie jak małej osobówki. Dla mnie idealnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniadze nie kupi sie auta z takim wyposażeniem i sprawdzonym już silnikiem ze stajni MB. No i te 20 PLN za 100 km.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi typu brak styku, krzywy plastik, starte piktogramy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety, serce Mercedesa to nie wszystko i tam własnie czają się pułapki.