Porównując autka w tej kattegorii i cenie (patrz seicento) mietki są o niebo lepsze - wygodniejsze, przestronniejsze, mniej awaryjne i w ogóle co tu dużo pisać - lepsze
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na tą pojemność to nieźle kopie;) nie jeden chciał starym golfem pokazać czego on to nie sprowadził, ale jakże lubię te zdziwienie kiedy nie daje radę matizowi, który pod maską ma silniczek 0,8 :)
3,0
Skrzynia biegów
chyba nie najmocniejszy punkt tego auta, 2 często na zimnie ciężko wchodzi, w ogóle to bardzo delikatna skrzynia, ale zmieniać biegi można małym paluszkiem:), wręcz nie należy tego robić używając dużej ilości siły
4,0
Układ jezdny
dosyć twarde zawieszenie, 3ba dbać o wymianę amorków, bo inaczej biada:p
Komfort
4,0
Widoczność
przednia szyba jest ooogromna jak na takie autko troszkę jednak słupki przy przeniej szybie zasłaniają widoczność szczególnie przy wjazdach na skrzyżowanie i zatrzymywaniu się przed przejściem dla pieszych - 3ba być ostrożnym, ale to jak w każdym aucie zresztą
5,0
Ergonomia
moim zdaniem wszystko jest na swoim miejscu, no moze do radia mógłbym się doczepić, że jest zbyt nisko, albo zbyt płasko usytuowane co w dzień troiszkę utrudnia odczyt, ale może się czepiam :p reszta jest super :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybki odmrażają się w zimie bardzo szybko i 1 poziom wentylacji zapobiega już parowaniu szyb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy kto wchodzi do tego auta dziwi się, jak w takim małym autku może być w środku tyle miejsca :)
5,0
Wyciszenie
na jałowym praktycznie nie słyszalny, przy 120km/h zaczyna troszkę buczeć, ale jak na taki silniczek jest super!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 6l/100km - trasy po 20km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyne co mi się zepsuło przez prawie 2 lata i ponad 20tyś km to korek ze zbiornika wyrównawczego chłodnicy - koszt 16zł :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowałem na szczęście żadnych :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]