Trzeba go wysoko kręcić, a wtedy jako tako można pojeździć! Oczywiście zaczyna spalać paliwa wtedy jak smok!
3,0
Skrzynia biegów
Od początku źle wchodziła 1 i 2, a przy ruszaniu ze wstecznego szarpie! Przy 70000 wymieniłem olej w skrzyni na MOBIL 1 to bardzo poprawiło sprawę!
3,0
Układ jezdny
Dopiero po wymianie amortyzatorów na gazowe auto zaczęło się lepiej trzymać drogi. Tendencje do wychylania się na zakrętach -Trzeba uważać!
Komfort
3,0
Widoczność
Przy odsuniętym fotelu do tyłu lewy słupek bardzo przeszkadza. Zdarzyło mi się już kilka razy, że gdy skręcałem w lewo pieszego zauważałem w ostatnim momencie!
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z klimatyzacją ale jak ją włącze to światła się przyciemniają, a auto przestaje przyśpieszać nie mówiąc już o spalaniu. Podczas deszczu parują szyby. Zaletą jest to że autko szybko się nagrzewa nawet przy dużych mrozach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli chodzi o miejsce na nogi to jest ok. Gdy chcę wrzucić 5 to przeszkadza kolano pasażera, który siedzi obok mnie, a jak ktoś jest większej tuszy to lepiej 5 nie używać.
3,0
Wyciszenie
Dobre ale do 110 km/h. Powyżej trzeba mocno podgłośnić radio, żeby je słyszeć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pod względem napraw niezawodny, pod warunkiem że pilnujemy przeglądów.
Zużycie paliwa na trasie przy ekonomicznej jeździe poniżej 5l/100 km, w mięście ok. 6l/100 km. Pod warunkiem że nie włączam klimatyzacji.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mam wersję TOP kupiłem nowy za który zapłaciłem 33000,- to raczej bardzo dużo!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko w środku trzeszczy, centralny zamek nie otwiera już 3 drzwi, elektryczne szyby od strony kierowcy już się popsuły -raczej źle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]