Ogólnie dobrze. Autko sprawne zwrotne, wspomaganie kierownicy to dobry wynalazek w tym autku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do 90 km/godz. tylko mruczy. Jest elastyczny, 5-ka spokojnie od 90/godz. Powyżej 110/godz. bardzo słyszalny.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko. Nie ma tendencji do wylatania biegów. Praca b. cicha
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi. Przy skrętach na mokrej nawierzchni lubi zarzucić. Nawet przy małej prędkości
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo przeszkadza słupek po stronie kierowcy. Wchodząc w zakręt w lewo trzeba główkę do przodu, bo nie widać co się dzieje po lewej stronie.
5,0
Ergonomia
Fotele bardzo wygodne. Dobry pomysł z dzieleniem tylnych siedzeń.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew na boczne szybki więcej niż skromny. Głośny wentylator.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie dla dwóch osób aż nadto.
2,0
Wyciszenie
powyżej 100/godz bardzo przykry. Słychać silnik a uszczelkami wali powietrze. Po autostradzie tak 130-140 to już męczarnia. Nawet radia nie słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie spokojnie. Bez zrywów i dawania czadu jest bardzo ekonomiczny. Nieco inaczej w serwisie. Przegląd po 10 000 - 464 zł, po 20 000 - 485 zł. Serwisy ubogie ( np. nie było pompki do spryskiwacza. Pomimo interwencji (gwarancja) zostałem olany a wręcz odesłany do innego punktu (50 km) bo może tam mają.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena wydaje się mocno wygórowana. Szczególnie dla bajerów, które winny być w standardzie (wpomaganie, elektrycznie otwierane szyby, centralny zamek, halogeny)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pompka spryskiwaczy - padła na tyle po 15 000 km. przód leje, tył nie. żeby naprawić trzeba wymienić całość.
Po 24 000 coś się dzieje z centralnym zamkiem. Po otwarciu od wewnątrz nie można zamknąć drzwi ręcznie. Trzeba wcisnąć i wyjąć zatrzask i dopiero się zamyka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory nic (puk,puk)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]