Trzy cylindry robią swoje. Umiarkowanie równa praca - początkowo bardzo cichy teraz już słychać.
3,0
Skrzynia biegów
Długi skok długiego lewarka. Lata jak w Ikarusie. Ale biegi wchodzą bez zarzutu.
3,0
Układ jezdny
Od razu wymieniłem sprężnyny i amorki (KYB). Ale czego można oczekiwać po autku wąskim, krótkim i wysokim. Koleiny, deszcz i lekki wiatr i samochód jedzie tam, gdzie chce.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, duże lusterka. Gdyby nie szrokie słupki, to możnaby się poczuć, jak w akwarium.
4,0
Ergonomia
Na tak proste autko jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje ok. Ale ze względu na duże szyby wentylacja latem już gorzej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu dużo miejsca na nogi, ale kanapa jest krótka i siedzi sie jak na ławce. Z przodu ok.
3,0
Wyciszenie
Na początku było ok. Teraz głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto ok. 7l, na trasie rekordowo niskie 4,8. Do dzisiaj nie wiem, jak moja żona to zrobiła - standard to ok 6,5l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę tanie, trwałe i ekonomiczne autko. Jak ktoś potrafi żyć z faktem, że jeździ daewoo i godzi się z drobiazgami, da się jeździć.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To tylko Daewoo. skrzypiące plastiki, problemy z zamykaniem schowka, opadająca osłona przeciwsłoneczna kierowcy, a nawet ślady rdzy na mocowaniach foteli. Mechanicznie - notorycznie skrzypiące linki sprzęgła, pękający pasek alternatora, zablokowana tylna wycieraczka, ślady rdzy na tylnych błotnikach (Warszawa)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 170kkm wystąpił problem z alternatorem (250 PLN) i był problem z jakąś uszczelką - wyciekał płyn chłodniczy (ok 280 PLN). Poza tym nie bierze oleju, pali bez problemów i generalnie jestem zadowolony
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]