Eksploatowany głównie w mieście, częste krótkie odcinki na zimnym silniku, moja "ciężka noga", dziurawe Wrocławskie drogi, a spisuje się więcej niż dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tę pojemność i tylko 3 cylindry - osiągi przyzwoite. Na trzecim biegu - można swobodnie wyprzedzać. Max. prędkość jaką udało sie osiągnąć 160 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie funkcjonuje bez problemów - przełącza się lekko i precyzyjnie. Jedyna usterka - wymiana cięgna (linki) przy 65 tys. km
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie to najsłabszy punkt tego auta. Na nierównościach tył podskakuje i tłucze. Przechyły w zakrętach - ale mimo to zachowuje się w miare pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutów.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Przydała by się dzielona tylna kanapa - wersje z 1999 roku nie miały.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa w zimie. W lecie ok - wersja z klimą. Nie polecam wyprzedzania na V biegu z właczona klimatyzacją - to trwa wieczność.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostkiem, także na tylnej kanapie, POD WARUNKIEM ZE JADĄ 4 osoby.
3,0
Wyciszenie
No cóż - jak się kręci na wysokie obroty - jest głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam ciężką nogę - lato (śednio): miasto 8-8,5 l , trasa 6,5-7(przy prędkościach 110-140 km/h), zimia: miasto: nawet do 9 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Optymalna. O niebo lepszy niż FIAT Cinquecento lub Seicento.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie 6 lat uzytkowania, 95 tysięcy kilometrów - brak usterek - z wyjątkiem jednego zerwanego cięgna skrzyni biegów.
Trzeszcząca - tylna półka - wymieniłem gumową podkładkę i wszystko ok.
Serwis regularny - olej pełen syntetyk.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]