Po drobnych modyfikacjach:
-delikatne przyspieszenie zapłonu, -strumienica, wydech koncowy przelotowy, magnetyzery (tutaj nie mam przekonania co do skutecznosci) silnik stał się bardzo elastyczny (jak na 800 oczywiscie)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia od urodzenia ciężko chodziła (1 i 2 bieg), ale taka uroda tego auta.
5,0
Układ jezdny
Na seryjnym zawieszeniu można się zabic na pierwszym zakręcie:
- amortyzatory z tylu od nowosci do wymiany!!!
Ja zalozylem gazowe amortyzatory do tylu i sprezyny obnizające o 3 cm zawieszenie - teraz prowadzi sie jak gokart:) - na zakrętach nie ma sobie równych.
Komfort
4,0
Widoczność
Z początku przeszkadzaly mi szerokie słupki z przodu, ale to kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam Matiza z klimą - chlodzi niesamowicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na gabaryty autka poprostu super.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie bylo az za cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wydawac by sie moglo, ze to ekonomiczne autko, ale nie jest tak do konca. W miescie (zima) potrafi spalic ponad 8 litrow paliwa. I nie uwierze w opinie niektorych ze im Matiz w miescie pali 5,5 - 6,0 litrow - to niemozliwe.
Na trasie potrafi byc ekonomiczny - 5 litrow, ale nie mozna przekraczac 110 km/h i caly czas 5 bieg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko drobne awarie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]