Maleńki ale bardzo dzielny silniczek. Ponad 100tys i żadnych kłopotów. Jedyna wymiana to pasek rozrządu po 80tys.
4,0
Skrzynia biegów
Po 95tys synchronizator 4/3
4,0
Układ jezdny
Taki maluch a całkiem przyzwoicie. Bardzo zwinny i łatwy w manewrowaniu.W zimowych słowackich Tatrach, na zimówkach, zostawiał w tyle o wiele mocniejszych.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
To co trzeba, tam gdzie trzeba.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z czterema osobami "na pokładzie" tylko minimalnie parowały tylne szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze. Tył... Ale to w końcu malutki samochodzik.
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik dopiero od 90tki. Opony "Kumcho" hałasują.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Potrafiłem zejść poniżej 5l na długiej trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W miarę dostępne cenowo dla zwykłych ludzi. Usługi serwisowe w normie (żeby tak troszkę taniej)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Konkurencyjne firmy z Europy mogą się wiele nauczyć. Lato, zima, deszcz, mróz ten "Bobas" nigdy mnie nie zawiódł. A stał pod chmurką.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZADNYCH USTEREK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]