Raz przestała mi wchodzić czwórka. Mocowałem się z nią przez 2 dni aż w końcu pojechałem do serwisu. Nic nie zapłaciłem gdyż mechanik ją jednak wrzucił (chyba mocno na siłę, nie widziałem akcji.... i odblokował). Wg serwisu wszystko było ok. Poza tym słabo wchodzi jedynka gdy auto się toczy.
3,0
Układ jezdny
Dobrze na równych lub prostych odcinkach, źle na nierównych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki trochę przeszkadzają, lusterka wsteczne są za blisko.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę jest doskonale. Lepiej niż w niejednym większym samochodzie.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 zaczyna być głośnawo (ale bez przesady). Przy 140 i wyżej w zasadzie radio trzeba mocno podkręcić
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taniocha
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 20 tys z salonu i gwarancją czegóż można chcieć więcej. Zero problemów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie nic się nie działo oprócz zablokowania się skrzyni biegów i wymianie przewodów WN dwa razy. Od jakichś 8 tysięcy słyszę rytmiczne stukanie w prawym tylnym kole, niestety mechanicy nic nie widzą i nie słyszą - a byłem z tym u nich już 3 razy. Fakt jest taki że akurat kiedy jechałem z mechanikiem stukania nie było - takie to złośliwe :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]