Mam go od nowości,przejechałem 150 000 km,chwalić nie uchodzi bo to mały pryszcz,ciasny,z tyłu wygodniejszy.Silnik-przy 120 000km zmiana przewodów wysokiego napięcia,przy około 130 000 km,zaczął brać olej.Zaznaczyć muszę,że cała obsługa i wymiana materiałów zgodnie z instrukcją.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów-haczy trochę drugi bieg ale da się z tym żyć.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie trochę głośno pracuję, ale to matiz trzeba wybaczyć.Przy 90 000km zmiana klocków hamulcowych,szczęki jeszcze nie wymieniane(znajomy wymieniał po 60tys.).W zawieszeniu do tej pory nic nie robione,najlepszy numer był jak pojechałem na stację diagnostyczną i mówię ,że coś stuka ,wyszarpali go na wszystkie strony i mówią ,że wszystko gra(140 000km),nie dałem wiary i pojechałem na inną i też nic nie znaleźli. 150 000km przejechałem na dwóch kompletach opon(letnie i zimowe).Jeżdżę normalnie,nie jestem zawalidrogą,nieopatrznie zagiąłem dwie felgi ale to nie wina matiza.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki trochę zasłaniają widoczność ,trzeba uważać na przejściach.Kupiłem go nowego bo miałem dość wspaniałych używanych aut(mondeo,golf dwójka i trójka).Teraz kupię większe ale tez nowe(jakąś daćkę)bo na inne mnie nie stać.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]