JAK NA TA KLASE I MARKE SAMOCHODU SAMOCHOD TANI W UTRZYMANIU JAK I BEZAWARYJNY
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek pracuje równo i bez problemu.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodzą idealnie tylko ze bieg 1 nie jest zsynchronizowany
4,0
Układ jezdny
jAK CHODZI O POLSKIE DROGI TO I TAK JEST BARDZO WYTRZYMAŁY. Dziury i nierówne drogi a matizek i tak sie dobrze sprawował. zawieszenie przednie po 190000 km miało skuteczność 88% z przodu (DOPIERO WTEDY ZOSTAŁO WYMIENIONE)
Komfort
5,0
Widoczność
MALY SAMOCHODZIK, DUZE SZYBY WIEC BEZ ZASTRZEZEN
3,0
Ergonomia
JAK NA TAKI SAMOCHOD TROCHE DUZO
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
BRAK KLIMY ALE ZIMA PO OK 1 KM SILNIK JUZ CIEPLY
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MALY SAMOCHOD ALE MIEJSCA WIECEJ NIZ W SEICENTO I TICO
4,0
Wyciszenie
SILNICZEK CHODZI CICHO I Z ZEWNATRZ TEZ NIE ZA GLOSNO
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PALIWO MOGLO BY BYC LEPIEJ.
NAPRAW PRAKTYCZNIE BRAK TYLKO KOSZTY EKSPLUATACYJNE.
PRZEGLAD OK 100 ZL A UBEZPIECZENIE PRZY WSZYSTKICH ZNISZKACH OK 200 ZL/ ROK
4,0
Stosunek jakość/cena
NISKA CENA MALE AUTO TANIE UTRZYMANIE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
AUTO TO KTORE MIALEM PRAKTYCZNIE NIEZAWODNE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BEZ USTEREK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]