Inne
: Po części wszystko. Za tą cenę niczego super nie oczekiwałem i myślę że Ci co będą chętni aby go kupić też nie powinni wymagać wiele. Samochód dla przeciętnego Kowalskiego który się dorabia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Blacha szybko koroduje
Zawieszenie
: Bardzo dobre, miękkie, szczególnie w ruchu miejskim sprawdza się
Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów w okresie zimowym to proszenie o pomstę do nieba.
3,0
Całokształt
Tak w mieście jak i poza miastem komfort jazdy średni. Dobry na krutkich trasach. Zużycie paliwa do przyjęcia. Ja mam LPG więc wychodzi jeszcze taniej. Przy 7 letniej eksploatacji mogę powiedzieć że wielkich pieniędzy do tego auta nie włożyłem (naprawy).
Wrażenia
4,0
Silnik
Przez pierwsze 5 lat silnik spisuje się w miarę dobrze. Pierwsza poważniejsza awaria to uszczelka przy pompie wodnej. A roboty przy tym tyle że połowa silnika rozebrana. Druga to lstwa zasilająca w paliwo , i znów połowa silnika rozebrana.
3,0
Skrzynia biegów
Już po przejechaniu 50 000 km rezsypał się docisk sprzęgła. W zimie przy -8\' skrzynia pracuje fatalnie, a przy zmianie biegów masz jeden zgrzyt.
Musisz zagrzać silnik (skrzynię biegów) no dobre kilka minut aby jako tako skrzynia pracowała.
3,0
Układ jezdny
Wymiana przedniego zawieszenia odbyła się po 120000 i powiem jedno \"Pamiętaj nawet w autoryzowanej S.O. aby sprawdzić co ci montują\" bo potem dziwisz się dlaczego samochód źle jeździ.
Komfort
3,0
Widoczność
Na łukach 45\'-50\' nie masz dostatecznej widoczności. Chyba że masz 2metry wzrostu i siedzisz na tylnej kanapie ;)
3,0
Ergonomia
Co tu pisać....plastic....plastic....plastic
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy w porządku jak i ogrzewanie przy max -18\' są zadowalające.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli obok nie masz grubasa to wszystko w porządku.Problem pojawia się wraz z tym grubasem.
A to zapinanie pasów , a to zmiana biegów. Makabra!!!!!!
1,0
Wyciszenie
Eh...Od nowości złe. Później dochodzą zgrzyty wszystkich plastików. No i masz orkiestrę o wysokich tonach za darmo....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto-7,2 l/100km LPG 6,5L/100 poza miastem
--\"-- 6,8 L/100 benzyna 5,7L/100 poza miastem
Ceny przeglądów Od 200zł - 480zł
Naprawa (wymiana) tarczy dociskowej wraz z robocizną to 850zł w Krakowie
4,0
Stosunek jakość/cena
Opłaca się :)
Kup
Zrób dobrą konserwację
Załóż LPG
i jeżdzij do bulu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka nigdy mnie nie zawiodła Wszystkie żarówki mam od nowości.Żadnych dodatkowych urządzeń nie montowałem oprócz radia.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
B L A C H A JAK W MALUCHU
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]