Zawieszenie
: Przez 80 tyś zero stuków, luzów, wymiany amortyzatorów.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik, a kultura pracy typowa dla 3 cylindrów - warczy jak kosiarka.
3,0
Skrzynia biegów
Jest problem z biegiem wstecznym oraz z drugim.
3,0
Układ jezdny
Jak na auto miejskie układ jezdny przeciętny, auto bardzo się przechyla na szybko pokonywanych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja przy 2 osobach na pokładzie tylko przeciątna, przy 4 jest źle.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dość jak na auto liczące 3,5 metra jednak wąskie nadwozie daje znać o sobie. Mam 192 cm i w trasie do 400 km do zniesienia. Z tyłu miejsca wystarczająco tylko dla dzieci lub mój rower.
3,0
Wyciszenie
W wyciszeniu wychodzą braki. W mieście wystarczy, na trasie męczy tak samo jak jazda skodą fabią 1.4 TDi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 0,8 cm3 mogło by być mniejsze. Na drogach szybkiego ruchu koło 120 km/h - 5,8L na lokalnych koło 5 litrów, w mieście 6,5 L
3,0
Stosunek jakość/cena
Części z logiem GM smiesznie tanie. Wypada o wiele lepiej niż SC 99r.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na dystans 80 tyś km - 2 razy kable WN, 2 x kopółka, drążek kierowniczy, zawór EGR oraz PCV, silnik krokowy, tłumik końcowy. Przewód spryskiwacza tylna szyba. Pękła szyba czołowa podczas wjeżdzania pod krawężnik (ten typ tak ma), przy 70 tyś regeneracja alternatora (łożysko). Siliczek regulacji reflektora.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC co by unieruchomiło samochód.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]