Karoseria
: Jak na tak małe autko sporo miejsca w środku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator po 100.000 do wymiany
Układ elektryczny
: aparat zapłonoowy po 90.000 do wymiany
Silnik
: kolektor dolotowy, nagrzewnica po ok 100.000 do wymiany
2,0
Całokształt
w porównaniu do seicento 1100
- gorszy silnik (słabszy przy podobnym spalaniu)
- mniej stablne zawieszenie
- gorszy układ kierowniczy
- gorsze ogrzewanie
+ więcej miejsca
+ lepsze wykończenie wnętrza
+ 5 drzwi
Wrażenia
2,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie za wile nie mozna oczekiwać jednak cena jest zbyt wygórowana.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów 2 x razy wymieniłem łozyska - z przodu, kable wysokiego napięcia, reperacja zamka, spawanie układu wydechowego, wymiana tłoczków z tyłu, wymiana poduszki pod amortyzatorem z przodu itd. Ogólnie mogło być lepiej
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód sprawował dość dobrze do 100 tys, później średnio raz w miesiacu kosztowna naprawa. Nie polecem tego samochodu z wiekszym przebiegiem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]