Jak na tak duży silnik to naprawdę nieźle. Gdy jedzie się samemu autko ma kopa, można spokojnie wyprzedzać, duża dynamika. Przy pełnym skaldzie jest już gorzej.
Przyczyna takiego stanu rzeczy to waga samego Matizka. :)
4,0
Skrzynia biegów
Biegi i sprzęgło pracuje dobrze jak na autko w tej klasie.
3,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się na zakrętach. Na nierównościach trzeba zwolnić bo auto przestaje się trzymać, na bruku czuć jak tył ucieka w zakręcie.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze, poza przednim słupkiem.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie oczekujmy cudów. Auto jest małe, nie ma dużo miejsca, ale nie jest ciasno.
2,0
Wyciszenie
Dobrze słychać co się dzieje na zewnątrz (silnik, dziury, itp.).
Na autostradzie 100km/h nie jest najgorzej, ale powyżej to nic tylko włączyć głośno radio(trochę pomaga).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Raczej nie mam lekkiej nogi, przy jeździe w pojedynkę auto jest dynamiczne, więc deptam podłogę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę rdzy z lewej strony.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto było wcześniej serwisowane. Kupiłem 6 latka.
Z poważnych rzeczy pęknięcie łożyska w tylnym na trasie (bez wcześniejszych oznak), łożysko się rozleciało. Po zatrzymaniu auto oparło się na oponie . Łożysko z drugiej strony w dobrym stanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]