Układ elektryczny
: Wszystko począwszy od pękających klem do zawieszania się komputera podczas za niskich obrotów
Zawieszenie
: Zdecydowanie nie na polskie drogi.
Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów - problemy z wrzucaniem biegów
3,0
Całokształt
Jeśli miałbym garaż z małym warsztatem to oceniłbym to auto wyżej (zwłaszcza że części oryginalne są tanie).
Wrażenia
3,0
Silnik
Po tym przebiegu trudno stwierdzić jak być powinno. Silnik głośny, niemniej dynamiczny.
3,0
Skrzynia biegów
Problem z dwójką. Bardzo łatwo wyskakują biegi (wystarczy lekkie zahaczenie ręką). Ciężko wchodzi wsteczny. Dobrze zestopniowane biegi jak na jazdę miejską.
3,0
Układ jezdny
Może być, miękkie zawieszenie niekiedy utrudnia jazdę na polskich drogach. Na dodatek cierpi przedni zderzak przy zjeździe z wyższych krawężników.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu, za wyjątkiem przednich słupków, które bardzo skutecznie zasłaniają pieszych podczas skrętów na skrzyżowaniu.
5,0
Ergonomia
Projekt sam w sobie jest super. Wszystko proste jak w radzieckim traktorze i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na tą klasę to super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto "dużo większe" w środku niż się to wydaje z zewnątrz. Bardzo wygodne.
4,0
Wyciszenie
Gdyby silnik pracował normalnie to byłoby super.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów - przeciętne, niemniej trzeba je robić często (co 10 000) + dodatkowe drobne naprawy które zniechęcają do auta. Zużycie jak na tą klasę dość wysokie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Patrząc na ceny używanych - zdecydowanie przerost formy nad treścią. Chyba lepiej kupić tańszego poloneza na gaz.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Proszę mnie nie pytać o takie rzeczy... Jakby spojrzeć na to co zostało w tym samochodzie wymienione to trzebaby go uznać za "składaka".
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj też się niestety czepnę. Pękający plastik kolektora, problemy z chłodzeniem, nieszczelności silnika...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]