Silnik
: SILNIK JEST REWELACYJNY - "900" FIATA MOŻE SIĘ PRZY NIM SCHOWAĆ.
5,0
Całokształt
AUTKO ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE DO JEŻDŻENIA NA BLIŻSZE DYSTANSE RACZEJ PO DOBRYCH DROGACH.
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNICZEK PRACUJE JAK ZEGAREK OCZYWIŚCIE WYMAGA REGULARNEGO SERWISOWANIA I USTAWIANA ZAPŁONU I ZAWORÓW CO 20TYS. WARTO TEŻ WTEDY SPOJRZEĆ CZY PASEK ROZRZĄDU NIE JEST ZBYT LUŹNY BO NAPINACZ NIE JEST AUTOMATYCZNY. OGÓLNOE KRĘCI SIĘ WYSOKO I BEZ PROBLEMOWO.
3,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA BIEGÓW HACZY SIĘ PRZY PRZEŁĄCZANIU, MA ZBYT "WOLNE" SYNCHRONIZATORY, SZCZEGÓLNIE III-BIEGU, WSTECZNY CZASAMI NIE WEJDZIE PÓKI NIE WŁACZYSZ I RUSZYSZ TROCHĘ NA PIERWSZYM BIEGU. OGÓLNIE ŻADEN CUD TECHNIKI ALE UMOŻLIWIA SPRAWNE PORUSZENIE SIĘ - "DŁUGOŚĆ" BIEGÓW ZESTOPNIOWANA POPRAWNIE W STOSUNKU DO MOCY.
3,0
Układ jezdny
UKŁAD JEZDNY JEST PROSTY W BUDOWIE I NIE MA SIE CO TU PRZYCZEPIAĆ. PROWADZENIE W MIARĘ W MIARĘ - NAJGORZEJ JEST NA ŚLISKICH POWIERZCHNIACH - WYNIKA TO Z NIEZBYT WIELKIEJ MASY CAŁEGO POJAZDU. KOMFORTU NISTETY NIE MA ALE NIE JEST TRAGICZNIE.
Komfort
4,0
Widoczność
JAK W AUTOBUSIE CHOĆ PRZEDNIE SŁUPKI SĄ ZBYT GRUBE - BARDZO ŁATWO POTRĄCIĆ PRZECHODNIA NA PRZEJCIACH DLA PIESZYCH - TRZEBA WYSTAWIAĆ GŁÓWKĘ NA BOKI ABY COŚ ZOBACZYĆ.
3,0
Ergonomia
KRÓTKIE SIEDZISKA FOTELI PODPOWIADAJĄ ŻE TO SAMOCHÓD NA KRÓTKIE TRASY. OGÓLNIE ILOŚĆ MIEJSCA BARDZO DUŻA Z WYJĄTKIEM BAGAŻNIKA - JEST MINIATUROWY, ALE MOŻNA PRZEWRACAC SIEDZENIA.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W MIARĘ DOBRZE, JEDNAK BRAK FILTRA PRZECIWPYŁKOWEGO. SZYBY CZASAMI DOŚĆ MOCNO PARUJĄ I DLATEGO CIĄGLE WHLUJE SIĘ ZMIANĄ KIERUNKU POWIETRZA. OGRZEWANIE NADAJE SIĘ NAWET NA SYBERIĘ - B. MOCNE.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZESTRZEŃ W MIARĘ DUŻA. BAGAŻNIK MAŁY. OGÓLNIE JAK NA TĘ MINIATURĘ TO NIE MA CO NARZEKAĆ.
3,0
Wyciszenie
WYCISZENIE JEST PRZECIĘTNE - W GÓRNYCH REJESTRACH SŁYCHAĆ DOŚĆ MOCNO SILNIK. PRZYDAŁOBY SIĘ DODATKOWE WYGŁUSZENIE NA SCIANIE GRODZIOWEJ I PODŁODZE.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ŚREDNIE PALENIE TO TRASA 5,8-6,0 LTR, A MIASTO - ZAKORKOWANE - TO DO 7,5LTR. NO ALE TO 51 KM. SKĄDŚ MUSI SIĘ BRAĆ. NIE MAM WSPOMAGANIA ANI KLIMY.
4,0
Stosunek jakość/cena
SZCZEGÓLNIE TERAZ PRZ ODKUPIENIU Z PIERWSZEJ RĘKI DOŚĆ KORZYSTNY STOSUNEK. JAKO NOWY MNIEJ.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
AUTKO PRAKTYCZNIE NIEZAWODNE.
KLOCKI PRZÓD DO 90TYS.KM
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LEWA KOŃCÓWKA DRĄŻKA, LEWY WAHACZ, WSZYSTKIE FELGI STALOWE - - KOMPLETNIE DO NICZEGO, BARDZO CIEŃKA BLACHA NARAŻONA NA ODPRYSKI I USZKODZENIA ZEWNĘTRZNE, WYBITA PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA(BEZ WSPOMAGANIA). USZCZELKI NA DZRWIACH - WSZYSTKIE DO WYMIANY.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 51KM 38kW
[l/100km]