Mam lublina 2.9 t 2.5 diesel z turbiną na podzespołach boscha, moc ok. 117 KM, jest to wersja kombi, wcześniej jęździłem lublinem rocznik 1997, furgon 2.9t 2.5 diesel, na polskich podzespołach.
Lublin 3 to zupełnie inny samochód. jest to auto super, przynajmniej ta wersja którą ja mam, prędkość 140km/h nie stanowi rzadnego problemu, w trasie bierze sie kilka tirów na raz, bez rzadnego najmniejszego problemu. Mina kierowców wyprzedzanych osobówek jest nie do opisania. Auto ma doskonałe przyśpierzenie, takie coś jak matiz, polonez, lanos zostaje daleko w tyle !!!! (prawie tak jak sprinter cdi wersja. 110KM)
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia KIA pracuje płynnie (biegi mają układ taka jak w osobowych)
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Silnika pracuje bardzo cicho, przy prędkości powyżej 130 km/h pojawiają się drobne drgania (niedokuczliwe), słuchać tylko pracę turbiny (coś pięknego)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 100KM 74kW
[l/100km]