Nie jest to cud technik ale w budownictwie drogowym sprawdza sie doskonale. Wytrzymałe podwozie (nieraz sprawdzałem kiedy musiałem przeprawić się przez wielkie dziury i błota), tanie części zamienne. Oczywiście nie jest to auto typu Ducato, Transit, Spronter, ale w przeciwieństwie do nich ma wiele niby niepotrzebnych półek i niezagospodarowanych miejsc dzięki czemu jest bardzo wygodnym biurem na kołach. Polecam komuś kto nie musi jeździć kilka tysięcy km w tygodniu
Wrażenia
3,0
Silnik
Działa bez żadnej awarii, może trochę zalany olejem (gdyby nie był zalany to bym sie martwił czy jest olej...)
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo lubię przełączać biegi. W przeciwieństwie do aut osobowych tu przynajmniej czuję, że je włączam (co może dziwić: w miarę precyzyjnie,bez wysiłku i zgrzytań)
4,0
Układ jezdny
Szybko się zużywa ale części tanie
Komfort
5,0
Widoczność
Naprawdę lubię nim jeździć zresztą jak innymi dostawczymi. Widiczność do przodu i po bokach bardzo dobra, do tyłu też za sprawą dużych lusterek
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co do ogrzewania: 5+. Grzeje naprawdę świetnie. Gorzej ze sterowaniem: mało precyzyjne i psujące się pokrętła
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma tyle co trzeba, do tego jest mnóstwo miejsca pod siedzeniami na różne drobiazgi
3,0
Wyciszenie
Cicho jest tylko kiedy silnik jest wyłączony:) Później jest głośniej, ale dźwięk silnika da się zaakceptować