Jak na polski samochód dostawczy rewelacja . Mogli by troche dopracować stylistykę kabiny , bo widać tu Lublina 1 . poza tym Ok . Silnik bezawaryjny .
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na krajowy wyrób to super , może być
5,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynię KIA , poprzednim Lublinem z tą samą skrzynką zrobiłem ponad 300.000 bez jakiej kolwiek usterki , biegi wchodzą idealnie i jest bardzo cicha
4,0
Układ jezdny
Na trasie może być , mogli by popracować nad zwrotnością
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
jak na auto tego typu jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super. Mam w moim Lublinku klimatyzację więc jest super. Latem nie trzeba uchylać szybki , klimka spisuje się doskonzle...POLECAM
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy b.dobrze, pasażer przy oknie b,dobrze natomiast pasażer w srodku nieciekawie ze względu na pokrywę silnika mało miwjsca na nogi
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla super , powyżej 110km/h hałaśliwy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście mieści sie w 10 na trasie 8.5 mimo tego że jest klima . W eksploatacji jest b.tani w porównaniu z poj. tej klasy . Przegląd z wym. olejów , filtrów ok. 600zł . Cześci dostepne i nie drogie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę dobry samochód , a jakością dorównuje droższym samochodom w swojej klasie .