Jak na polskie warunki, samochód bd. dobry, doskonakle nadaje się do firm, np. budowlanych, jest bez porównania z innymi samochodami wtedy, gdy chodzi o szybki, i konkretny zysk.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wszystko zależy od rocznika i użytkowania kierowcy, w przypadku max. użytkowania, tj. jazdy z prędkością 140km/h (prędkość max, jaką udało mi się wycisnąć, gdy był jeszcze nowy- 2.5 diesel), i ciągania ładunków ok. 2 ton(2.9t masy całkowitej)
Po 140000 tys. km. remont silnika konieczy i to gruntowny!
3,0
Skrzynia biegów
W rocznikach 97´ wada fabryczna, do zrobuienia, póżnniej ok.
brakuje 6 biegu, szczególnie w dalekie trasy
3,0
Układ jezdny
zimą nie ma jazdy bez obciążenia
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w TIRACH
3,0
Ergonomia
w miarę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba dbać o mechanizm, np. posmarowąć tu i tam, i będzie ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowcy podróżuje się w miarę wygodnie, dla pasażera na środkowym fotelu - niewygodnie,
3,0
Wyciszenie
Jak nowy nawet cicho pracyje, gdzieś przez ok. 3 lata,
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali w porównaniu z współczesnymi samochodami tej klasy, szczególnie przy dużych prędkościach;
120 i powyżej
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na rok 1997, mimo iż był to model nieudany, przynajmniej w moim przypadku, na tamte czasy sam. bez porównania.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne wady, powstające w czesie użytkowania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy max. użytkowwaniu lepiej niemówić
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 75KM 55kW
[l/100km]