Szukaj

Ocena kierowcy - Daewoo Lublin I

AtaTransSystem, 18 lat temu
Silnik 2.4 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 27 tys. km
Daewoo Lublin I 2.4 TD 90KM 66kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
3,08
20% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
samochod dla malo wymagajacych, jako drugi w firmie do drobnych podwozow na male odleglosci. Topornosc polaczona z prostota. Dla budowlancow i rolnikow.
Wrażenia
3,0
Silnik
dymi na wolnych obrotach, cieknie z turbiny (przy 100kmh smierdzi w kabinie jakby olej rzygal na kolektor wylotowy), swiece zarowe grzeja wolno ale odpala w zimie, przegrzalem glowice w gorach i kosztowalo ladnie, malo wymagajacy jesli chodzi o paliwo, relatywnie duzo pali- 10,8l100 (pomiar z 40tys km, trasa miasto pol na pol lekkie rzeczy na pace, blaszak ten mniejszy), nie bierze oleju po wymianie glowicy
3,0
Skrzynia biegów
b. dlugi skok dzwigni jak w starze, u mnie "tczew" haczy 1 i 2, zmienialem tylko olej. Strasznie tlucze na wolnych obrotach gdy jest ciepla (chyba walek zdawczy, to samo mialem w 125p)
4,0
Układ jezdny
rewelacja na polskie drogi szczegolnie przod-sztywna belka (kto mial np. zuka i rozkraczone przednie kola to wie o co chodzi). Idealne na kocie lby czy polno-lesne drogi (ale juz nie bezdroza: wlasciwosci terenowe zadne, ciezki przod i lekki tyl to idealny uklad, zeby nie wyjachac nawet z mokrej trawy na lace, jak zaladowany to duzo lepiej). Trwale, mocne, wystarczajaco komfortowe, proste w remoncie. Uciazliwe smarowanie swozni.
Komfort
4,0
Widoczność
dla lubiacych siedziec wysoko
2,0
Ergonomia
wszystko sie lamie i odpada: pokretla ogrzewania, przelaczniki itp, fotel dla mnie wygodny (178 cm wzrostu) ale peka oparcie. Ergonomia pod maska: wlanie oleju wymaga umiejetnosci cyrkowych; to samo z filtrem paliwa, dostep do oprzyrzadowania kiepski
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie do ustawienia. Nierowno dmucha. W mojej wersji "kombi" szoferka i ladownia to jedna przestrzen, nagrzanie tego graniczy z cudem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jesli pasazer pierwszy od prawej kierowcy ma nogi to nie bedzie mu za wygodnie na odcinku dluzszym niz 20km :), w drugin rzedzie siedzen ok
3,0
Wyciszenie
do 80km idzie wytrzymac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny czesci nie szokuja ale nie sa tanie zwazywszy na jakosc
3,0
Stosunek jakość/cena
ceny nowych sa odstraszajace
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciagle cos
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniona glowica, alternator, rozrusznik, pompa wody, silownik gaszacy silnik przy pompie, chlodnica, pekly sruby wasow przy zwrotnicach (wada fabryczna) podczas jazdy! (na szczescie podczas manewrow), dobre hamulce (lukas),padl mechanizm roznicowy ( taniej bylo wymienic caly most -uzywany), blacha fatalna ale latwo sie spawa

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Daewoo Lublin I