Szukaj

Ocena kierowcy - Daewoo Lublin I

hubert1973@wp.pl, 14 lat temu
Silnik 2.4 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Daewoo Lublin I 2.4 TD 90KM 66kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
2,62
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : z tym turbo dobrze przyspiesza
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynie padają zanim auto zrobi 200 tysięcy
Silnik : jakim cudem zrobił się wyciek płynu chlodzącego z bloku silnika??? chodził na płynie nie na wodzie
Inne : układ dolotowy powietrza na całej długości ma szpary cały do wymiany
2,0
Całokształt
polska bylejakość we wzorcowym wydaniu, bardzo paliwożerny - 20 letnie iveco jedynka z silnikiem 2,8td i ciężkim kontenerem długim 4,2 metra na bliźniakach paliło tyle samo, na trasie to chyba nawet mniej
Wrażenia
2,0
Silnik
biegi się zmienia średnio co 10 km na godzinę, 5-tka przy 50ciu, wrażenie jakby silnik był nie samochodowy tylko od jakiej motopompy albo co elastyczność zerowa może by to nie przeszkadzało, tylko skrzynie bardzo się sypią w poprzedniej wyskakiwała 3 i 4 zmieniłem na używaną i teraz wyskakuje mi... 2!!! Podobno prawie wszystkie tak mają z tym przebiegiem...
1,0
Skrzynia biegów
jak wyżej części do naprawy bardzo drogie koszt wyniósł by około 2 tys zł poza tym mechanicy nie chcą naprawiać
4,0
Układ jezdny
poza małym luzem na przegubie zrobionym w pół godziny ma luz na kolumnie kierownicy w sklepie nie wiedzą jaka to wersja na razie jeżdżę bo wymienić trzeba by pół kolumny kierowniczej (dolny przegub)
Komfort
4,0
Widoczność
dobra co się bede czepiał
3,0
Ergonomia
od ergonomii nie oczekuję wiele ale wszystko pod ręką
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeszcze nie sprawdziłem bo oczywiście urwana linka czekam na zimę żeby zrobić chodzi zimne ale wieje jakoś anemicznie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
taka sobie w iveco jedynce była większa kabina
3,0
Wyciszenie
lepiej wyciszone niż 20-letnie iveco jedynka tyle mogę powiedzieć he
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najpierw zawiesił się wskażnik poziomu paliwa w baku, co skutkowało postojem w trasie z braku paliwa. Po zatankowaniu do pełna paliwo zaczęło się wylewać przez stary i popękany wężyk odpowietrznika... cóż, polska bylejakość. Po uporaniu się z usterką wygląda chyba nieźle- około 11 po mieście, ale raczej lekkie ładunki no i silnik jest po remoncie - nie wiem że poprzednikowi się chciało robić
3,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem za 5 tysięcy chociaż remont silnika tyle kosztował, więcej nie wart
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nie wyjechałem w trasę żeby się nie ubrudzić - wiatrak zmontowany na sztywno, oderwana podpora klapy uderzająca w niego, łamiące się i kruszące wszelkie przewody od paliwa po powietrze, nowy automat rozrusznika który nie chodził to tylko niektóre atrakcje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ogóle to jeździ, ale mam 2 poważne usterki - wyciek z bloku silnika płynu chłodzącego na razie minimalny, ale koło litra płynu na tydzień dolewam i nie wiem jak się zabrać za naprawe, druga to bardzo dziadoskie przewody i obudowa filtra powietrza dość powiedzieć, że jak się złapie za chwyt powietrza i zatka poczem doda gazu do nie ma żadnej reakcji- silnik chodzi radośnie jakby nigdy nic to nic dziwnego że silniki padają jak muchy jak chodzą w zasadzie bez filtra zamierzam wymienic cały układ ale nie wszystko jest i nieźle kosztują te plasticzki pomimo zacisków nic to nie trzyma powietrze wchodzi którędy chce

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Daewoo Lublin I