Mój egzemplarz ma 61 tys km przebiegu - silnik jest w wzorowym stanie - pali i chodzi jak nowy - jedynie mocy brak w porównaniu do td ale to w koncu auto do jazdy a nie do szaleństw.
4,0
Skrzynia biegów
trzeba mieszać - dwójka wchodzi na 2 razy - wymaga przyzwyczajenia się ale po kilku dniach jest ok .
5,0
Układ jezdny
Wszystkie cześci groszowa sprawa i jeśli jest zrobione zawieszenie jest cichy jak osobówka - źle nie jest jak na polskie realia i polski samochód to nie narzekam
Komfort
3,0
Widoczność
z góry luksus jak w autobusie ! reszta jak to furgon trzeba się przyzwyczaić
3,0
Ergonomia
gorzej niż w maluchu - ,,kokpit\" to lata 70 te ma to swoje zalety ale projektant tu nie poszalał z fantazją - samochód uznał za użytkowy .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam zastrzeżeń - cięgła regulacji się przywieszają jak nie są smarowane ale samochód grzeje i dmucha ok jak na swoje lata
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kabina ok i paka za te pieniądze wzorowa ! duża i pojemna -
3,0
Wyciszenie
tu można było zrobić trochę więcej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na te lata - do roboty luksus i pali też nie najgorzej - zwyczajny muł do pracy
prosty i toporny samochód - nie ma się co psuć bo nie ma drobiazgów to zaleta jeśli samochód ma służyć do pracy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zauważyłem brak poważnych awarii a nawet jeśli coś padnie to koszt części jest niski - to nie tysiące złotych jak przy nowych dieslach ale kilkaset złotych .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D 70KM 51kW
[l/100km]