Szukaj

Oceny Daewoo Lublin I

Podsumowanie 41 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Daewoo Lublin I - Oceń swoje auto
3,34
średnia ocena z 41 ocen
13% gorzej od średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Daewoo Lublin I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Daewoo Lublin I

3,9
~Łukasz
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Auto kupiłem w 1998r w Fabryce w Lublinie jako rama + izoterma. Model to Lublin II 3,5t 2.4 TD 90KM. Auto przez 12 lat nie przechodziło żadnych napraw blacharsko-lakierniczych. Po zakupie został bardzo dobrze zakonserwowany i co roku jest to powtarzane. Blacha trzyma się dośc dobrze. Aktualnie będzie na wiosnę robiona blacharka ( wymiana maski, przedniej kratki i progu od strony kieowcy) pozostałe elementy w bdb stanie. Wypiaskowana i...
3,5
~pawlos
Daewoo Lublin I
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
czytam powyższe komentarze i trochę mnie denerwują, jak tak ludzie narzekacie na te samochody to poco je kupować, teraz obecne lubliny są drogie z tym się zgodzę i wątpliwy jest ich zakup, ale w roku 1997, był to za ówczesne pieniądze trafiony wydatek. wersja furgon 2.9 t - kosztował ok. 42 000PLN BRUTTO !!!!! Nowym samochodem jeździłem powyżej 120km/h bez rzadnych problemów, teraz po tylu latach prędkość powyżej 120 km/h taż nie stanowi...
4,3
~StanisławB
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Tanie, dobre auto dostawcze. Łatwe w naprawach. Jazda daje bardzo dużo frajdy, Mamy poczucie obcowania z "prawdziwą" motoryzacją. Niezbyt nadaje się w trasy, Dobrze się nim jeździ "wokół komina". O ile jeździ się nim regularnie, można liczyć na w miarę bezproblemową eksploatację.
3,9
~Sss
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Ocena dotyczy Lublina II 3322 z uwagi na to, że we właściwej kategorii nie było do wyboru silnika 2.4D. Co do samego auta: wdzięczny i lojalny wołek roboczy. Nie jest za szybki, nie jest za cichy, nie jest za komfortowy, ale jest za to godny zaufania i ma swój unikalny charakter. Przerobiłem go na campervana i o już od kilku lat nie mogę znaleźć godnego następcy nie wydając jakiś szalonych pieniędzy na chociażby dobrego sprintera 4x4...
2,6
~hubert1973@wp.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
polska bylejakość we wzorcowym wydaniu, bardzo paliwożerny - 20 letnie iveco jedynka z silnikiem 2,8td i ciężkim kontenerem długim 4,2 metra na bliźniakach paliło tyle samo, na trasie to chyba nawet mniej
3,5
~Maniek Łask
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
W 98r auto kosztowało mnie 45tys.zł za takie pieniądze mogłem kupić tylko nowe H-100 lub Trucka,ceny nowych które podał Intrall były zaporowe ale już ceny używanych są na rozsądnym poziomie.Powoli przymierzam się do zakupu kolejnego lublina od 2003r w Furgonie Max ale już z turbinką:D Jeśli ktoś nie potrzebuje wybajerzonego autka lub prestiżowego-> Polecam auto na kieszeń ludzi pracy
2,4
~marcin_piekacz@o2.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Autko nie nadaje się w trasy, pali raczej dużo, w zimie problemy z odpaleniem, skrzynie w tych samochodach ta jakaś pomyłka, głowice też, układ elektryczny po paru latach cały do wymiany. Jedyne co dobre to silnik i niskie ceny tych samochodów oraz części, nadaje sie do pracy w mieście lub na krótkie dystansy, częste awarie. Zaletą jest spora ładowność 3t można ładować.
3,3
~wooonski
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
auto oceniam dobrze gdysz przejechało ono wiele kilometrow i nie zawiodło mnie co prawda knfort nie za wyskoki ale jezdzac wczesniej zukiem to o niebo lepszy wiadomo ze nie mercedes ale za te kase to auto było godne uwagi teraz troszke za drogi moje auto przewoziło ogromne ładunki czasem nawet wiozło 3.5 tony gdzie ładonosc tego auta to 1,1 tony musze przyznac ze przy takim opciarzeniu robiło trase czesto 500 km jak narazie nie pdały resory...
4,8
~Radek
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Lublin jest bardzo dobrym autem a ci co twierdzą że jest to kiepski samochód po prpostu nie potrafią jeździć. Ja przejechałem nim 250tys. ijestem bardzo zadowolony, miałem wcześniej Tanzita to jest dopiero padaczka.
1,7
~GG - 4706215
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
luzy w zawieszeniu przy 25000 wymiana resorow przy 70000 osiagniecie 120 kmh graniczy z cudem po za tym akumlator dluzej sie laduje niz chodzi,blacha sie sypie po 4 latach,duza ilosc dziur w podlodze przy 55000,luzy w ukladzie kierowniczym przy 45000,wymiana zwrotnic po 65000,przy 125000 butelka oleju na nie cale 7000,cena nowego zdecydowanie za droga,wiecej nie bede mowil bo nikt go nie kupi
Daewoo Lublin I