Silnk jest generalnie w porządku. Jeżeli można powybrzydzać, to mógłby być o 50 KM mocniejszy i ciszej pracować- wszystko byłoby idealnie.
3,0
Skrzynia biegów
Mam automat. Bardzo wygodnie się jeździ, zwłaszcza takim dużym samochodem. Pracuje dość płynnie. Czasmi przy niskich obrotach szarpnie przy zmianie biegu. Jedyne na co muszę się poskarżyć, to awaria, która się przydarzyła przy 93.000 km. Koszt naprawy to 3000 PLN. Niestety! O tego czasu pracuje bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Nie narzekam. Ato typowe na trasę. Zbyt miękkie do szybszego wchodznia w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Dość szybko robi się ciepło po włączeniu ogrzewania i bardzo szybko robi się zimno po włączeniu klimy. Gdy paruje przednia szyba, włączam klimę i zaraz wszystko widać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej, ale generalnie nie ma na co narzekać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy i części bardzo tanie. Np. wymian paska rozrządu, rolek, napinaczy, pompy wody oraz robocizna ok. 680 PLN - oczywiście wszystko na Oplowskich zamiennikach.
Spalanie LPG w mieście 16l/ w trasie 10-13l w zależności od stylu jazdy/ z przyczepą w trasie 15l.
Niestety pali dużo LPG i w serwisie twierdzą, że to normalne. Instalacja chodzi idealnie, żadnych problemów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto jak za takie pieniądze. Mam wersję CDX 2l ze skórą. Jedy na co można narzekać to zbyt wiele plastiku w kabinie i to dość słabej jakości. Na niektórych elementach są drobne rysy, które nie chcą zejść.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie nic złego się nie dzieje. Usterki to:
* automatyczna antena; zacina się i brudzi, więc trzeba regularnie czyścić i smarować WD40
* zeszło sreberko z przednich wewnętrznych klamek drzwi,
* 2-3 lampki wypaliły się w konsoli,
To tyle chyba.