Układ elektryczny
: zawieszanie stacyjki i immobilajzera
5,0
Całokształt
Jestem z auta bardzo zadowolony. Pracuję 70km od miejsca zamieszkania i lanos w lpg był dobrym wyborem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo żwawy jak się jedzie pojedynczo. Każda dodatkowa osoba jest odczuwalna. Jeżdżę tylko na gazie i przy wyprzedzaniu z 5 osobową załogą czasami pomagam mu przerzucając na benzyne
3,0
Skrzynia biegów
Trochę lata, lecz da się jeździć. Często wychodzą problemy podczas wrzucania 2 z 3. Zacharczy i wejdzie.
3,0
Układ jezdny
Auto lubi popływać. Przy takim fajnym silniku, aż szkoda że nie można pozwolić sobie czasami na wchodzenie z większą prędkościa w zakęty.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jest w porządku, klima nawet dobrze chłodzi. Trochę brakuje pod siedzeniami wentylatorów przez co tylni użytkownicy narzekają w zimie na zimne stópki.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę z przodu jest mało miejsca, przez co zdarza się uderzać skrzynią biegów o pasażera.
2,0
Wyciszenie
Przy prędkości powyżej 140km/h już głośno się robi. Trudno tutaj o cichą rozmowę. Trzeba też się bardziej skupić na myszkowaniu po ulicy. Przy takich prędkościach auto troszkę rzuca.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po przejechaniu 40 000 średnio 9,4 litra gazu. Staram się jeździć tylko na nim, nie tracą go do zera.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość / cena Wygląda bardzo pozytywnie. Mało się psuje, w miarę przeciętne auto za małą kasę. Części do napraw można dostać za grosze...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W rok czasu, popsuł mi się autoalarm i zawieszała stacyjka. Z tego co widzę przy stacyjce często będzie trzeba podłubać.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 106KM 78kW
[l/100km]