Karoseria
: Dopiero po 11 latach pojawiły się kroki korozji. Auto nigdy nie było zabezpieczane antykorozyjnie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wymina uszczelki pod głowicą
Silnik
: drugi raz wymina uszczelki pod głowicą
Układ elektryczny
: regeneracja alternatora
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik elastyczny jak ktoś się uprze to na 3 biegu bez zmian przejedzie całe miasto, rówież ruszy z tego biegu. Silnik pracuje równo, nie mam zastrzeżeń, do sportowej jazdy często jednak używamy gałki zmiany biegów. Brak ocięcia zapłonu na gazie owocowało dojściem do 7 tys obrotów. W trasie pięknie się spisuje przy dynamicznej jeździe. trzeba jednak mieć minimum 3600 obr w tedy auto żyje.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
dla mnie porażka, wolno się nagrzewa. W Polonezie miałem lepszą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni jest więcej niż w GOLFIE IV. Jedyny manakament to , że siedzeimy dosyć nisko - dla starszych osób problem przy wysiadaniu.
3,0
Wyciszenie
może być
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wg mnie możę być. 7.5 trasa jazda nie przekraczająca 3000 obr/min. Miasto ale bardzo spokojnie 8,5 l gazu. Dynamicza i to bardzo 13,5 l gazu.(zamykanie szafy)
4,0
Stosunek jakość/cena
dobry stosunek jakości do ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 9 lat użytkowania: 1 raz końcówki drązków kierowniczych, 2 razy uszczelka pod głowicą (wina gazu), 2 razy naprawa nawiewu, 2 razy pompa paliwa (wina gazu), w 8 letnim samochodzie wymiana amortyzatorów, sprężyn, tarcz hamulcowych, padła pompka od spryskiwaczy. W 11 letnim samochodzie wymiana paska alternatora oraz regeneracja alternatora, wymiana sprzęgła. Tłumik tylny 2 razy i środkowy raz, wymiana cewki, wymiana czujnika antydetonacyjnego, wymiana sondy lambda. Ot i wszysko. Aha nie za bardzo dbam o samochód. NA przeglądzie gazu nie byłem od 50 000 km. Używam 3 elektrodowych świec iskry(mechanik mówi że nie powinienem takich stosować) i pierwszych z brzegu przewodów wys.napięcia i nie strzela na gazie. NA świecach BOSCH, NGK i Champion strzela jak AK- 47. Wymieniłem chyba dość usterek ale i tak uważam że autko spisuje się oki. aha i od skończenia 8 lat zapala się kontrolka silnika, resetowanie błędów pomaga na jakieś pół roku.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 106KM 78kW
[l/100km]