Karoseria
: w ośmioletnim samochodzie zero rdzy, auto wygląda jak nowe, wbrew obiegowym opiniom o "koreańskich jednorazówkach"
4,0
Całokształt
samochód bardzo tani w utrzymaniu, dzięki bezawaryjności, niskim opłatom. naprawdę wart swojej ceny, a nawet niedoceniany.
Wrażenia
4,0
Silnik
cichy i elastyczny (8V)
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
zawieszenie owszem miękkie, ale ja tak lubię
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko ok
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, przydałby się regulowany w pionie fotel i rozkładane siedzisko tylnej kanapy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klimą jak najbardziej w porządku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej klasie całkiem dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
silnik ośmio-zaworowy dużo cichszy od wersji 16V, do 120km/h całkiem w porządku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie gazu przy jeździe głównie w dużym mieście 9,5-10 l/100km. części eksploatacyjne (filtry, amortyzatory, paski) śmiesznie tanie. samochód bezusterkowy. lać paliwo i jeździć!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zarzutu. słyszałem o jakichś urywających się linkach nawiewu, strzałach gazu, pękających przegrodach, ale to nie w tym egzemplarzu :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie zdarzyła się awaria
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 86KM 63kW
[l/100km]