Trochę nierówna praca silnika na niskich obrotach (ustępuje po przejściu na gaz).
Pracuje przyzwoicie, chociaż odczuwa się wyraźny brak mocy przy niskich obrotach. Podczas ruszania wyraźnie zaczyna się "rwać" dopiero przy 3000-3500 obr./min.
4,0
Skrzynia biegów
O.K.. ale niestety pojawiają się czasami problemy z biegiem wstecznym. Jedynka też sprawiała mi już problemy.
3,0
Układ jezdny
Trochę za mieki, jak na mój gust. Niestety słabo znosi nasze drogi, chociaż naprawy zawieszenia zaczęły się u mnie dopiero po 100.000 km. Niestey od tej pory co chwilę zmieniam inne "gumki".
Komfort
3,0
Widoczność
Przód w porządku. Tył trochę gorzej. Fatalne lusterka zewnętrzne, szczególnie to od strony kierowcy. Nic w nim nie widać.
4,0
Ergonomia
Generalnie wszystko pod ręką. Może mało szczęśliwe umiejscowienie przycisków do el. otwierania przednich szyb , ale już się przyzwyczaiłem.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Głośna, wadliwa (często pękają linki od regulacji nawiewu) i nieszczelna (nastwiam na szybę, a dmucha wszędzie). Długo nagrzewa się zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę ciasno może być jedynie wtedy, gdy kierowca mocno odsunie fotel do tyłu. Przeżyliśmy jednak podróż do Chorwacji i z powrotem z 4 dorosłymi osobami na pokładzie i dzieckiem w foteliku, więc nie jest chyba tak źle.
2,0
Wyciszenie
Niestety nie jest najlepiej. Słychać silnik. Mam na dachu bagażnik i on też hałasuje. Drzwi są rónie subtelnie wyciszone, jak klapa metalowego śmietnika (taki też odgłos wydają z siebie podczas zamykania). Specjaliści od CarAudio pewnie musieliby mocno nad nimi popracować.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie LPG poszedłbym z torbami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękają linki sterowania wentylacją, opadają tylne szyby, trzeszczą plastiki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Typowo eksploatacyjne naprawy. Nigdy nie stanąłem w trasie i nie byłem holowany (i tak nich też zostanie).
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 100KM 74kW
[l/100km]