Karoseria
: ani śladu rdzy. Auto stoi przed blokiem i nie wie co to garaż. :)
3,0
Całokształt
Najważniejsze, że nigdy na trasie się nie zatrzymałem i nie miałem awarii uniemożliwiającej kontynuowanie jazdy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Różnie to bywało. Generalnie przez ostatnie 20.000 km. jest bardzo dobrze. To zasługa mechanika, który po prostu ma pojęcie w swoim fachu. Co do serwisu to katastrofa. Fakt, że to już historia, choć nie do końca. Ludzie, którzy pracowali w serwisach daewoo, teraz siedzą w innych firmach, a ich poziom wiedzi i profesjonalizmu pewnie nadal pozostawia wieeele do życzenia.
4,0
Skrzynia biegów
bez problemów. Jak dotąd nie miałem żadnych usterek.
4,0
Układ jezdny
Stuki, puki to tu, to tam, ale jak to z biegiem km. Usterki były, ale nie pozostawały one bez związku z stanem polskich dróg. (koszmar)
Komfort
4,0
Widoczność
Żadnych problemów.
3,0
Ergonomia
jak w tej klasie auta
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Późno się nagrzewa. Problem zaparowanych szyb. Ewidentnie niezbędna klima.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu spoko. Z tyłu gorzej
2,0
Wyciszenie
No cóż, Hałasu jest pod dostatkiem. Po wyrzuceniu niby-radia, które dość szybko padło i zapakowania JVC, jakoś hałasy zagłuszam.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po przejechaniu 500 km. Pojechałem do profesjonalnej firmy - nie mylić z serwisem - , zamontowałem lpg, i autko było oszczędne :)
3,0
Stosunek jakość/cena
przeciętne auto, przeciętna ocena.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było tak źle, jak na tyle przejechanych km.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejsza usterka dotyczyła instalacji el. Było to jednak związane z montażem lpg. Wystąpiła po 150000 km. Instalacje odłączono. Problem usunięty.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 100KM 74kW
[l/100km]