Układ elektryczny
: awarie alternatora-to sie czesto zdarza w lanosach
Inne
: przy jezdzie na LPG pompa paliwa pada po ok 100-140 tys.km
4,0
Całokształt
bezawaryjny,tani srodek lokomocji.Polecam zwłaszcza tym którzy duzo jeżdża.
Wrażenia
4,0
Silnik
wytrzymały silnik.Ponad 200tys.km i sprawuje sie znakomicie.
3,0
Skrzynia biegów
biegi mogłyby wchodzic lżej
4,0
Układ jezdny
jak na nasze drogi to ok.Jedynie co wymieniłem to amorki(po 165 tyś) i końcówki drażków kierowniczych
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu kiepska widocznosć
5,0
Ergonomia
jak dla mnie to super-robie długie trasy i nie narzekam na ergonomie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie powoli sie nagrzewa.I dość mocno paruja szyby w deszczowe dni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
powyżej 120km/h robi sie zdecydowanie za głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik 1.4-gaz przy spokojnej jezdzie mało pali,ceny cześci nie wysokie.Do tego autko bezawaryjne
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dwa razy uległ awarii alternator-na szczescie dało sie dojechać do celu,raz padła pompa paliwa(po 140tys) a poza tym nic.Wysoce bezawaryjne auto.Jestem zachwycony.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]