dopóki na benzynie, całkiem nieźle sobie radził... przy 30 000 km zagazowany; początkowo OK, im dalej, tym odczuwalnie gorzej
3,0
Skrzynia biegów
jedynka trochę twarda, czasami przy redukcji na 3 też kłopoty
4,0
Układ jezdny
po wymianie na twardsze - jest nienajgorzej, poprzednie ciężko utrzymywało się na nierównościach; w miarę bezawaryjne
Komfort
4,0
Widoczność
troszke zbyt grube słupki z przodu
3,0
Ergonomia
fotele przednie o zbyt krótkich siedziskach, męczące na dluższą jazdę
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie przy silnym mrozie i szybkiej jeździe nie radziło sobie z przednią szybą, ale nieczęsto jeździmy w takich warunkach, latem... okna wciąż otwarte:((
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troszkę mało miejsca, ale cóż wymagać...
3,0
Wyciszenie
szumi zza cienkich szyb, silnik przy rozsądnej jeździe dość cichy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy gwarancji nie było problemu ceny przeglądów, teraz naprawy doraźne, wg potrzeb,
4,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniądze niezła oferta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zasadniczo niewiele się psuje, dobrze zrobiony, nieźle spasowany
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniona maglownica - po gwarancji, ponoć wadliwa seria
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 86KM 63kW
[l/100km]