Karoseria
: Brak rdzy po 14 latach to sukces na tą markę ;)
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Niestety jak każdy 4 cylindrowy nie ma żadnej kultury pracy. Żałuje bardzo, posiadając wcześniej doskonały silnik R6. Niski NM i mała moc nie umożliwiają sensownej jazdy autem, tylko do miasta.
3,0
Skrzynia biegów
Tradycyjnie jak w autkach stanadardowych, biegi pracuje umiarkowanie. Zbyt mała precyzja.
2,0
Układ jezdny
Przedni napęd to wielka wada, pomijając jedną maszynę Honda Integra Type-R, którą sprawdziłem. Duże drgania na kierownicy, zły rozkład masy (tzn. lekki tył), powoduje nie pewne zachowanie. Układ jezdny prymitywny, brak koordynacji i prymitywne zachowanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość dobra, kokpit nie przeszkadza, tylna półka dobrze usytuowana nie zasłania.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niezbyt dobre ogrzewanie w silne mrozy. Słaba wydajność.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przeciętnie biorąc pod uwagę segment C.
1,0
Wyciszenie
Tragiczne wyciszenie, praktycznie sama blacha, wszystkie szumy słyszalne bardzo męczą w trasie, polecam tylko do prędkość 50km/h czyli auto do miasta.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie to niesamowicie wielka pomyłka jeżdząć predkościami autostradowymi i porównując segment E E34 520i LPG spalanie jest porównywalne choć bardziej bym się skłaniał że w Lanosie wyższe. Auto dla bogatych patrząc na ceny paliw. Tyle palą 3,0 R6 a nie miniaturyjny silnik R4 1,5 który nic nie ciągnie. Dużo żre ale bez sensu nie dając nic od siebie, jazda w trasie to straszna męczarnia
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 86KM 63kW
[l/100km]