Inne
: bezawaryjność, brak korozji, dość wygodny na polskich drogach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: szybko lecą końcówki drążków
Inne
: zrywa się linka od sterowania nawiewów
4,0
Całokształt
auto nie jest ani ładne ani brzydkie, nie porywa nowoczesnością ani osiągami, mimo wszystko jest to dobry wóz do jazdy na co dzień, jest mało awaryjne w trasie nigdy nie zawiódł mimo 280 tyś przebiegu, mogę z czystym sumieniem polecić na pierwszy samochód
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik 1.4, za słaby do tego auta, przy wyprzedzaniu powyżej 100 km/h lepiej zredukować do 3. Rekompensuje to niskie spalanie średnio 8.5 lpg i długa żywotność zrobiłem 280 tyś i wszystko z silnikiem ok
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą gładko i z lekkim oporem, nie zauważyłem problemów
3,0
Układ jezdny
zawieszenie za miękkie, na zakrętach lepiej nie szaleć, za to auto płynie po nierównościach. Szybko lecą końcówki drążków, oryginalne wystarczyły na 100 tyś, zamienniki trzeba wymieniać co 20 tyś
hamulce cieniutkie, albo mamy zwalniacze, albo zablokowane koła i hamowanie z piskiem, więc lepiej nie oszczędzać na klockach i tarczach
Komfort
3,0
Widoczność
grube słupki z przodu, do tyłu w wersji 5d tragedia, siedzi się dość nisko.
3,0
Ergonomia
3 pokrętła nie ma o czym mówić
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
parowanie szyb z 4 osobami na pokładzie w czasie deszczu doprowadza do szaleństwa, latem bez klimy jest tragicznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dużo miejsca z tyłu dla 2 osób spokojnie starczy, mały bagażnik.
3,0
Wyciszenie
do 120 km/h jest ok,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części tanie, koszty eksploatacji z lpg niskie
5,0
Stosunek jakość/cena
używany w dobrym stanie można kupić za śmieszne pieniądze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zerwana linka od sterowania nawiewów, przepalone żarówki od podświetlenia deski rozdzielczej i licznika, notorycznie przepalający się bezpiecznik od wewnętrznej lampki, często trzeba wymieniać końcówki drążków.