Szukaj

Ocena kierowcy - Daewoo Espero

Krystian, 18 lat temu
Silnik 2.0 i 105KM 77kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 114 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Daewoo Espero 2.0 i 105KM 77kW 1990-2000 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
ogulnie niezły wózek psuje się jak każdy inny pojazd (niema pojazdów bez wad)
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na 2.0 troszkę mułowaty szczegulnie ze startu ze świateł trzeba cisnąć żeby zaczą odczuwalnie przyspieszać ale w końcu to tylko 8 zaworowa jednostka
4,0
Skrzynia biegów
ogulnie jest ok tylko wsteczny trochę opornie wchodzi i są dość długie przełożenia
3,0
Układ jezdny
zawieszenie jest troszkę za miękko zestrojone szczegulnie się to odczuwa na szybko pokonywanych zakrętach i przy prędkościech powyżej 140 km/h na prostych chdź nierównych polskich drogach trochę pływa
Komfort
5,0
Widoczność
widocznoś w tym pojeździe jest rewelacyjna nie jeździłem do tej pory bardziej przeszklonym pojazdem nie przeszkddzaią w widoczności nawet słupki boczne są pod odpowiednim kątem i co najważniejsze nie są grugę widoczność prawie jak w ,, akwarium "
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu pod zasięgiem ręki zegary czytelne choć troszkę monotonne pełna elektryka 4 szyby regulowane i podgrzewane lusterka przydatne na zimę do tego ABS i 1 poducha mogło by ich być więcej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja wnętrza szczegulnie z klimą niestety manualną jest w pożądku w szczegulnie w te upalne lato dała radę i nawet długa podróż nie okazała się męcząca ogrzewanie także zimą daję radę gez problemów podgrzewało wnętrze nawet w te największe mrozy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni z przodu jak i z tyłu jest w brut dużo miejsca na nogi z przodu jak i z tyłu a także nad głową 5 osób bez prooblemu może podróżować w dalekie trasy z dużym bagażem (560l bagażnika)
4,0
Wyciszenie
wyciszenie w tym autku jest dobre do prędkości 120km/h nie trzeba nawet podgłaszaś radia podróżuje się całkiem przyjemnie tylko troszkę denerwuje skrzypienie elemętów plastikowych wewnątrz pojazdu ale nie ma co się dziwić wszystko co przejedzie po naszych drogach ponad 100tys km zacznie w środku trzeszczeć prędzej czy puźniej przy większych prędkościach zaczyna o o sobie dawać aero dynamika i zaczyna się robić dojćś głośno cicho jest do ok 3,5 tys obr na min na każdym przełożeniu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj troszkę gorzej spalanie rzędu 15,16 a nawet 17 l zimą gazu w cyklu tylko miejskim na trasie od 10 do 13 l trochę roszczarowuje ale w końcu 2,0
5,0
Stosunek jakość/cena
za tę kasę napewno nie kupił bym lepszego wózka z takim wyposażeniem i o takim roczniku jak bym miał podiąć decyzję poraz kolejny to bez wachania bym się zdecydował na ESPERO
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogulnie nie jest najgożej psuje się przeciętnie jak każde inne autko tumiki wytrzymały 7 lat to nawet nieźle zobaczymy jak zamienniki słabym punktem jest uszczelka pokrywy zaworów jak w każdym oplu przecieka po roku czasu słaba ddpornośc na korozje szczegulną bolączką jest wewnętrzne dolne poszycie drzwi do tej pory wymieniłem już wszystkie sterowniki szyb
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z poważniejszych usterek muszę wymienić min padł zespół prostowniczy alternatora z wymianą 300zł

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Daewoo Espero 2.0 i 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
12,0
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Daewoo Espero