Nie jest to auto idealne, ale naprawdę ciężko się do czegoś przyczepić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Stara Oplowska konstrukcja, bardzo wytrzymała i niezawodna.
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów, działa poprawnie.
4,0
Układ jezdny
Wygodny. Ogólnie udana konstrukcja. Stabilność bardzo poprawiają dystanse.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra i niczym nie ograniczona.
5,0
Ergonomia
Poprawna, wszystko uporządkowane i czytelne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze funkcjonyjąca nagrzewnica, dość cicha praca wentylatora. Latem klima to podstawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po prostu REWELACJA. Ogromna przestrzeń na nogi z przodu jak i z tyłu (również po odsunięciu foteli na max do tyłu miejsca pasażerom z tyłu nie brakuje)
5,0
Wyciszenie
Byłem mile zaskoczony. Naprawdę dobrze wyciszone auto.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Espero 2.0 pali porównywalnie do
Golfa III 1.6 z 96r. Ceny przeglądów i napraw umiarkowane. Części oryginalne około 40-50% wyższe od zamienników.
Warto zamontować inst. LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Obecnie za tą cenę ok. 10 tyś zł ciężko o coś lepszego w tej klasie i z tego rocznika. W dodatku wyposażenie -
ABS, klima, PP, el. szyby z przodu i z tyłu, el. i podgrzewane lusterka :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ostatnio drobne problemy elektryką. "Brzęczący" mechanizm zmiany biegów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyne co mi się przytrafiło to spaliła się pompa paliwowa - zaliczam to do poważnych ponieważ unieruchomiła mi auto a koszt pompy to ok. 400zł - ale można tego uniknąć nie jeżdżąc na rezerwie do końca :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 105KM 77kW
[l/100km]