Bardzo dobre przyspieszenie (szczególnie na 3), malo kto ma szanse na krótkich odcinkach. Elastyczność bardzo dobra na 5 mozna jechac 45 (i nie trzęsie)
4,0
Skrzynia biegów
Najgorzej jest szybko wrzucić 5 bo mozna zawadzic pasazera ale ogólnie spoko
4,0
Układ jezdny
Przy jeździe spokojnej jest to marzenie ale jak juz przyszalejemy to albo podsterowność albo nadsterowność sie ukarze (wybróbowane)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest prawie doskonala... prawie bo to jest samochód-krowa i ciężko sie czasem parkuje.
3,0
Ergonomia
Bez zarzutów wszystko jest bardzo dobrze oraz intuicyjne umieszczone.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najgorsza strona Daewoo Espero. Po deszczu wszystko jest zaparowane, podczas gorącego dnia mamy saune w samochodzie. Ale od czego jest klimatyzacja??
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystkiego jest dużo w tym samochodzie. Miejsca dla kierowcy (wręcz za dużo i maly kierowca moze miec problem z wlaczaniem nie ktorych rzeczy), pasażerów (max przewoziłem 7 osób i nawet na tylnej kanapie nie bylo im tak źle), bagażnik 550l (no comment)
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest bardzo dobre w mieście i do 130 km/h póżniej trzeba poglasniac radio... ale gdzie w polsce mozna jechac szybciej :P
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zalezy od kierowcy. Mój tata nawet zszedł do 6 l/100.... mój to rekord 9 ale ja wolno nie jeżdze
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 4 tys zł mozna kupic bardzo dobry samochód
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hmm sporo pierdułek milo okazje sie zepsuć (przypominacz o wlączonych swiatłach, tylna lewa szyba, zapliniczka) ale ze to jest dobry samochód dla majsterkowicza to wszystko mozna samemu zrobic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 8 miesięcy wyminilem tylko akumulator.... a w sklepach internetowych ceny wręcz są polonezoidalne...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 105KM 77kW
[l/100km]