Mocny silnik ale ma wady tez . po 46 tys od wymiany padła rolka napinająca rozrząd.Elastyczność na dobrym poziomie. Części tanie i łatwo wszystko naprawić.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 4 + przez 63000 km nic tylko wymiana oleju. Przełożenia ok na 5 biegu jest cicho w trasie nawet przy 140 km/h.
4,0
Układ jezdny
auto płynie po tragicznych polskich dziurach. Na autostradzie mogłoby być nieco twardsze daje znać o sobie na zakrętach. Buda się przechyla ale tragedii nie ma
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na tak długi samochód ok 4.62 m .Lusterka wypasione sterowane elek.
5,0
Ergonomia
5 - jest ok materiały słabe ale dostępność bardzo dobra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie super przy minus 14 w aucie 35 stopni:) wentylacja ok ale mogłaby dawać chłodniejsze powietrze w lecie.Klimy brak a szkoda.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Espero ma 1388 cm wysokości ale miejsca full przód tył i bagażnik 560 l:)
4,0
Wyciszenie
Całkiem dobrze 0.29 cx robi swoje:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na lpg idealnie na benzynie trasa ok ale miasto porażka. Dlatego parownik jest ustawiony na 10 stopni ze szkodą dla silnika ale jest taniej. inst. gazowa II gen. Spalanie podaję w lpg na Ukrainie jeżeli chodzi o trasę okazuje się ,że za wschodnią granicą jest dużo bardziej kaloryczny gas jak w Polsce.
5,0
Stosunek jakość/cena
5-- niech się inne marki wstydzą !!! jak na tamte lata to wypas i teraz jeszcze auta nowe nie mają takiego wyposażenia. szyby 4x elek,lusterka x2 elek. i podgrzewane.,kierownica wspomaganie regulacja,siedzenie reg. na wysokość.centralny zamek,bagażnik elek otwierany,wycieraczki regulacja częstotliwości, elek.reg światła.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
słaby punkt auta ale proste wszystko i tanie dlatego takie słabe bo materiał tani .Na czymś musieli oszczędzać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dużo lepiej jak wyżej auto staneło na drodze raz i wymagało holowania przez rolkę napinacza rozrządu. raz na 63000 km
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 95KM 70kW
[l/100km]